KTM 1190 Adv VS BMW GS 1250

Ήρθε το ΚΤΗΝΟΣ.!

Με 150 άλογα στον τρόχο έρχεται το καινούργιο ΚΤΜ να ταράξει τα νερά στην μοτοκίνηση.

Αναμένεται να γράψει ιστορία, με WP αναρτήσεις εμπρός και πίσω και την πετυχημένη συνταγή του V2 κινητήρα του προκατόχου του (990 adv).

Ας μιλήσουν οι εικόνες....














SPECS :
  • Υψηλής απόδοσης κινητήρας LC8 V-2 με δύο μπουζί, μηχανισμό engine management από την Keihin, ηλεκτρονικό ψεκασμό, σύστημα drive-by-wire και συμπλέκτη ολίσθησης (slipper)
  • Απόδοση 150 ίπποιροπή 13 χλγμ, διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων κάθε 15.000 χλμ
  • Βάρος 230 kg με γεμάτο ρεζερβουάρ
  • Συνδυαζόμενο σύστημα φρένων ABS και Traction Control (MTC) (αμφότερα της Bosch) με πολλά επίπεδα επενέργειας (μπορεί πχ ο αναβάτης να επιλέξει τη λειτουργία του ABS μόνο στον μπροστινό τροχό)
  • Πολλαπλά προγραμματιζόμενη ηλεκτρονική ανάρτηση WP (EDS)
  • Σωληνωτό πλαίσιο κατασκευασμένο από χρώμιομολυβδαινιούχο χάλυβα
  • Υψηλής ποιότητας ανάρτηση από την WP Suspension
  • Tubeless ελαστικά δρόμου με ακτινωτούς τροχούς και αεροστεγείς ζάντες διαστάσεων 120/70-19 μπροστά και 170/60-17 πίσω
  • Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, ύψος σέλας, θέση τιμονιού και ανεμοθώρακα
  • Τελευταίας γενιάς πίνακας οργάνων της VDO



Βαδίζοντας στα περπατημένα.

Σε μικρές αλλαγές προχώρησε η BMW, διατηρώντας την πετυχημένη συνταγή του 1200. Συγκεκριμένα η νέα GS θα φοράει κινητήρα 1250κυβικών, αποδίδοντας 125-130 άλογα. Θα γίνουν αισθητικές αλλαγές στο εμπρόσθιο μέρος της μοτοσυκλέτας, τονίζοντας έτσι το facelift.

Φωτογραφικό υλικό...





SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου