Marco Simoncelli: Το παιδί με την αφάνα .


   Ο SuperSic δεν βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας





Το νήμα της ζωής του Marco Simoncelli κόπηκε στο δεύτερο γύρο του αγώνα της Μαλαισίας. Ο συμπαθής Ιταλός έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του, προσπάθησε να σώσει την πτώση, αλλά οι Colin Edwards και Valentino Rossi που ακολουθούσαν δεν μπόρεσαν να τον αποφύγουν. Έπεσαν και οι δύο πάνω του τραυματίζοντάς τον θανάσιμα. Η σύγκρουση ήταν τόσο έντονη που έφυγε το κράνος από το κεφάλι του Sic.

Μεταφέρθηκε άμεσα το ιατρικό κέντρο της πίστας και ο αγώνας ματαιώθηκε καθώς όλο το ιατρικό επιτελείο προσπάθησε να κρατήσει στη ζωή τον Ιταλό. Οι διοργανωτές ανακοίνωσαν αργότερα πως ο Marco Simoncelli υπέκυψε στα τραύματά του στις 16:56 τοπική ώρα. Τρομερή απώλεια για τα motorsports και το MotoGP.

Πάντα χαμογελαστός



Ο Marco Simoncelli έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP το 2010 με την ομάδα της San Carlo Gresini Honda. Ο νεαρός Ιταλός από τα χρόνια του στα 125cc είχε δείξει πως έχει σημαντική ταχύτητα και ιδιαίτερο χαρακτήρα. Το 2002 έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με Aprilia και μέχρι το 2008 δεν είχε κάνει σπουδαία πράγματα. Ο ατίθασος χαρακτήρας του τον επηρέαζε τόσο ώστε ο Ιταλός να μην μπορεί να πάρει τα αποτελέσματα που άξιζε.

Το 2008 ήρθε η κατάλληλη στιγμή να βάλει το κεφάλι κάτω και να κερδίσει. Στα 250cc πλέον με την Gilera, κατάφερε να κερδίσει 6 αγώνες και να κατακτήσει τον τίτλο, βάζοντας το διάσημο φουντωτό μαλλί του στα πρωτοσέλιδα όλης της Ιταλίας. Το 2009, ο Simoncelli πάλεψε μέχρι τον τελευταίο γύρο για τον τίτλο, όμως δεν κατάφερε να γίνει ο τελευταίος παγκόσμιος πρωταθλητής 250cc, έχοντας πάλι σημάδια αστάθειας.

Ο Marco Simoncelli ήταν εξαιρετικός το 2010 στην πρώτη του χρονιά στο MotoGP. Το ξεκίνημά του ήταν προβληματικό, αλλά στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος έδειξε το ταλέντο του και πάλεψε με τους πρώτους σε αρκετές περιπτώσεις. Τερμάτισε στην 8η θέση της βαθμολογίας και ανανέωσε τη συνεργασία του με τη Honda.

Το 2011 ξεκίνησε για τον Sic με πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη από τη Honda και από τις δοκιμές του χειμώνα έδειξε καλά σημάδια. Η ταχύτητά του ήταν καλή, αλλά η απροσεξία του τον έφερε πολλές φορές στην αμμοπαγίδα με αποκορύφωμα τη σύγκρουση με τον Dani Pedrosa στο Le Mans που έστειλε τον Ισπανό στο νοσοκομείο. Το πρώτο βάθρο του Marco ήρθε στο Brno και στο Philip Island ανέβηκε στη δεύτερη θέση. Στη Μαλαισία όμως το ρολόι σταμάτησε για τον νεαρό Ιταλό ο οποίος έχασε τη ζωή του.


ΧρονιάΚατ.Μοτ.Αγ.Νικ.PolesΒαθ.Θέση
2002125ccAprilia600333rd
2003125ccAprilia15003121st
2004125ccAprilia13127911th
2005125ccAprilia16111775th
2006250ccGilera16009210th
2007250ccGilera17009710th
2008250ccGilera16672811st
2009250ccGilera15632313rd
2010MotoGPHonda18001258th
2011MotoGPHonda1602139*6th*
Total14814151255


Πηγή : www.msfree.gr



SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου