Ήρθε το ΚΤΗΝΟΣ.!
Με 150 άλογα στον τρόχο έρχεται το καινούργιο ΚΤΜ να ταράξει τα νερά στην μοτοκίνηση.
Αναμένεται να γράψει ιστορία, με WP αναρτήσεις εμπρός και πίσω και την πετυχημένη συνταγή του V2 κινητήρα του προκατόχου του (990 adv).
Αναμένεται να γράψει ιστορία, με WP αναρτήσεις εμπρός και πίσω και την πετυχημένη συνταγή του V2 κινητήρα του προκατόχου του (990 adv).
Ας μιλήσουν οι εικόνες....
SPECS :
- Υψηλής απόδοσης κινητήρας LC8 V-2 με δύο μπουζί, μηχανισμό engine management από την Keihin, ηλεκτρονικό ψεκασμό, σύστημα drive-by-wire και συμπλέκτη ολίσθησης (slipper)
- Απόδοση 150 ίπποι, ροπή 13 χλγμ, διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων κάθε 15.000 χλμ
- Βάρος 230 kg με γεμάτο ρεζερβουάρ
- Συνδυαζόμενο σύστημα φρένων ABS και Traction Control (MTC) (αμφότερα της Bosch) με πολλά επίπεδα επενέργειας (μπορεί πχ ο αναβάτης να επιλέξει τη λειτουργία του ABS μόνο στον μπροστινό τροχό)
- Πολλαπλά προγραμματιζόμενη ηλεκτρονική ανάρτηση WP (EDS)
- Σωληνωτό πλαίσιο κατασκευασμένο από χρώμιομολυβδαινιούχο χάλυβα
- Υψηλής ποιότητας ανάρτηση από την WP Suspension
- Tubeless ελαστικά δρόμου με ακτινωτούς τροχούς και αεροστεγείς ζάντες διαστάσεων 120/70-19 μπροστά και 170/60-17 πίσω
- Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, ύψος σέλας, θέση τιμονιού και ανεμοθώρακα
- Τελευταίας γενιάς πίνακας οργάνων της VDO
Βαδίζοντας στα περπατημένα.
Σε μικρές αλλαγές προχώρησε η BMW, διατηρώντας την πετυχημένη συνταγή του 1200. Συγκεκριμένα η νέα GS θα φοράει κινητήρα 1250κυβικών, αποδίδοντας 125-130 άλογα. Θα γίνουν αισθητικές αλλαγές στο εμπρόσθιο μέρος της μοτοσυκλέτας, τονίζοντας έτσι το facelift.
Φωτογραφικό υλικό...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου